Veelgestelde vragen

?: Wanneer is de showroom open?
A: Van maandag t/m vrijdag van 10.00 – 17.30 uur en zaterdag van 10.00 – 17.00 uur.

?: Stel ik doe een bod en ik win de veiling, zit ik dan vast aan de koop?
A: Ja. Uw bod is niet vrijblijvend en u bent zelf verantwoordelijk voor uw bod.

?: Betaal ik extra kosten boven op de prijs die ik bied?
A: Nee. Wat u biedt is wat u betaalt. Er zijn geen extra veiling-, garantie-, aflever- of administratiekosten verbonden aan uw bod.
Dus: stel u biedt 10.100 euro, dan betaalt u ook 10.100 euro inclusief alle kosten en dus ook inclusief BTW.

?: Als ik op vakantie ga met de auto die ik bij u aangeschaft heb en ik krijg pech onderweg, hoe werkt de garantie dan?
A: AutoGarantVeiling.nl geeft 12 maanden volledige garantie op elke geleverde auto, met dekking in geheel Europa.

?: Hoe werkt de omruilgarantie precies?

A: Na de aflevering van de auto bij de showroom van AutoGarantVeiling.nl, heeft u twee keer 24-uur omruilgarantie. Dit betekent dat u binnen twee dagen uw nieuwe auto om kan ruilen tegen een andere auto met een gelijke waarde. Deze omruilgarantie laat het wettelijke herroepingsrecht van consumenten -zoals omschreven in de algemene voorwaarden voor consumenten- onverlet.

?: Ik moet mijn gegevens achterlaten om te kunnen bieden, hoe gaat u hier mee om?

A: U moet inloggen om te kunnen bieden, anders kunt u niet mee doen met het bied-proces. Uw gegevens worden uitsluitend en alleen gebruikt door en voor AutoGarantVeiling.nl. Indien u een auto koopt is het vanzelfsprekend dat er gevraagd wordt om een ID (kopie rijbewijs, ID-kaart of paspoort) om uw nieuwe auto op naam te kunnen zetten.

?: Kan ik bij u mijn nieuwe auto financieren?
A: Ja, dat kan. De bij AutoGarantVeiling.nl aangeschafte auto kan, zowel zakelijk als ook privé, gefinancierd worden.
Alle mogelijkheden worden u geboden via dit platform. LET OP: Geld lenen kost geld!

?: Kan ik bij u mijn nieuwe auto verzekeren?
A: Ja, dat kan. De bij AutoGarantVeiling.nl aangeschafte auto kan, zowel zakelijk als ook privé, verzekerd worden.
Alle mogelijkheden worden u geboden via dit platform.

?: Kan ik bij u mijn huidige auto inruilen?
A: Ja, dat kan. Op dit platform kunt u uw huidige auto, via ons inruilformulier kenbaar maken waarop wij u een gegarandeerd inruil bod doen, veilig en vertrouwd inruilen.

?: Ik kan mijn nieuwe auto niet op uw openingstijden bij u afhalen?
A: Ja, dat kan. wij maken dan graag met u een afspraak, ook kunt u de auto laten bezorgen door ons.